jobbjobbjobb

hej igen alla!
Var inte så länge sedan jag skrev här men om jag är lite skrivsugen är det väl lika bra att jag gör det, eller hur?:)

Goda nyheter har det pratats om här hemma, om att jag bland annat har fått mina "riktigta" jobb-tider på Alverbäcks. Känns så otroligt skönt! Äntligen ska jag komma igång igen med jobbandet. Behöver trots allt dessa pengar om man tänker på hur mycket jag shoppar haha. Nej men det är skönt att kunna tjäna lite extra pengar och inte alltid fråga mamma och pappa om det :)

Som det ser ut nu har jag fått välja mellan 28,29,30 december. Alltså att jag ska dit EN av dessa dagar på en intrukuktioon för året. Sen blir det att jobba den 4,5 och 7 Januari. Tiderna är mellan 8.00 -11.45. Ganska bra tider med tanke på att man kan göra annat på dagen sen efteråt. Sen så har även jag och älsklingen 1 års dag den 5:te så då ska man hitta på något skoj!

Men nu kommer även en bonus på detta!
Jag var så ledsen förut för att jag inte kunde följa med Johan och hans familj upp till fjällen när jag fick höra att det var intrudoktion på mellandagarna. Men nu så visar det sig att jag kan det i alla fall!
Jag tänkte ta den 30:onde som intrudoktions dag och detr betyder att jag kan åka upp med dom mellan 25/25-29 december :)

När man hör sådant här känns livet underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0