dagen har kommit!

Jag kan knappt tro det..
Den 20onde Noveber är faktiskt här, på riktigt och inte bara i mina drömmar..
Ni förstår nog säkert vad jag syftar på..

New Moon!

Just nu håller jag på att spricka av förväntan och spännig, jag har längtat efter att få se filmen i snart ett havår, nästan ända sen jag fick veta att filmen skulle ges ut. Och som tur är har jag min kära vän Alexandra som hade fixat två biljetter till nattpreiären i morgon i täby centrum. Ska bli så sjuukt spännande! 
Det är förmodligen förbokat på varje salong i flera dagar framöver så de som inte har köpt någon biljett, aja synd för er! 
Så i morgon vid 9 tiden börjar filmen, det startar med att först kommer ettan, alltså Twilight, och sen efter den kommer tvåan, New Moon. Så det kommer typ bli 4 timmars film för min del vilket betyder sen natt. Haha jag och en annan tjej i min klass kommer ligga och snarka hela dagen på fredan av trötthet. Stackars henne som börjar nästan två timmar innan mig. För jag har sovmorgon ! 
Kommer inte uppdatera mer i kväll eller i morgn, plugg väntar.
Så njut av känslan att jag äntligen får se filmen New Moon!!!!!!! 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0