AIK sm guld!

Igår kom begedet (inte oväntat dock!) att AIK vann SM-guldet och det var ett jävla ståhe över hela stockholm och såklart hemma med en GRÅTANDE pappa, herre gud! Förstår inte hur man kan vara så inne i det. Själv är jag inget jätte fan av aik, går på deras matcher lite då och då med pappa men skippar helst när man tänker på den äckligt jobbiga kylan. Men ikväll så var det som ett firande över segern på Råsunda där många dök upp, kanske berodde det på gratis intreäde eller vadvet jag! :)
Var där i 1 ½ timme och firade med raketer, upp trädanden och en hel DEL tal... Som var ganska jobbigt att lyssna på haha. Sen gick vi hem glada och nöjda, fast inte jag eftersom jag hade ingen känsel kvar i fötterna.
Johan var så gullig och följde med så vi skjussade hem honom sen efter det!

Skönt för aik att vinna guldet igen efter 11 år!
GRATTIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0