2012

I fredas var jag på bio med Johans familj, vi bestämmde oss för att se 2012 på premiären. Vilket var najs. Men själva filmen var så sjuukt läskig! Man blir verkligen rädd för att det ska hända i verkligheten så när jag gick därifrån så var jag helt chockad. Sen så var det en gång när det lät som att taket skulle falla ner över oss så alla i salongen blev fett rädda. Men såklart var det suroundljudet som gjorde det turligt nog. Men jag fick verkligen en hjärt attack när jag hörde det, man blev så inne i filmen liksom.
Jag grät lite då och då, när alla dog, när allting förstördes bara sådär, när alla djur som köpade för överlevnad och så vidare, så mina ögon var verkligen tårfyllda hela tiden.

Men hur fan ska vi göra om det händer så på riktigt!?
Enligt Mayaindianerna så ska faktiskt jorden gå under 2012 och det visade dem i filmen också, (i filmen) så visade dom att allt maya-folk hade tagit livet av sig i en stor cermoni bara någon dag innan allt hände på riktigt, så de visste allting redan från början.
Nu blir jag en aning rädd faktiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0