Vilken lättnad...

.... Att bli klar med ett arbete. Skönt att slippa tänka på detta nu och istället koncentrera mig på alla andra uppgifter som till exempel SO? Herre gud jag har knappt börjat med det och det ska vara HELT KLART nästa vecka annars får man inget betyg. Känner mig en aning stressad, men jag kan ju inte få någon hjälp för maria är aldrig i skolan!!!!!
Nu blir jag nästan sur.

Om en lite stund är det den härliga träningen som väntar, idag ska vi vara i Brostugan och köra frispygolf eller vad det heter? Aldrig hört talas om! Men det bli säkert roligt.
Och nu tänkte jag måla klart min bild så den blir klar innan maten, och sen kan jag bara slappa tills det är dags att åka.

Nej vi hörs efter träningen!
Puss på kinden

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0