vad ska man säga

Jag har inget att tillägga angående förre inlägget, och inte där heller att ta bort. Det får vara som det är. För eftersom jag inte kan prata med dom för de aldrig lyssnar så kan ja inte heller hålla det inom mig, eller hur? Så det är lika bra att ni får veta så ni slipper fråga om min familj. Thats it...

Har tråkigt för tillfället. Lyssnar på musik och chillar bara, borde plugga men jag är för sur för att orka göra det. Funderar starkt på att gå ut ohc lägga mig i solen, det har inte varit någe vidare väder på hela helgen så det är lika bra att få lite solsken på sig.
jag de ska jag göra.
hejdå


Kommentarer
Postat av: Julia

SV: Stämmer mycket bra det ;)



Kom ihåg att vara med i vår tävling!!

2009-05-25 @ 20:41:39
URL: http://tresfresas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0