Update

Hej alla!
Förlåt för den konstiga och kanske förvirrande inläggen jag skrev för någon dag sedan. Jag försökte skriva om de dagarna jag inte hade bloggat, men som ni ser.. det blev inte så lyckat XD
Så nu säger jag lite kortfattat vad som hänt;
Jag har varit med älsklingen min hela helgen iprincip och sen spenderat mycke tid med pappa och familjen, kändes skönt eftersom jag brukar inte vara hemma så otfa där nuförtiden för jag alltid är ute på ekerö. Men vi hade riktigt mysigt!
Det var sköna cykelturer och promenader i det härliga vädret och även ett besök på min favorit resturang Caliente. Spanskt ni vet! Åh det är så sjukt gott med Calamares! Och för er som inte vet vad det är så är de friterad bläckfisk med en god sås/dressing till. Love it!

Det var helgen det!
Idag har det varit en vanlig skoldag som alltid, det var också volleyboll tunering för några i skolan som man var och tittade på. Emma, Jojjo, Julia var med där och några till. Och roligt nog gick de vidare till final! Grattis tjejor!
Sen fick jag sluta lite tidigare eftersom jag skulle till doktorn på en undersökning. Som gick bra i alla fall, nej inge mer med det!
Idag har jag också pluggat till mitt NO prov som väntar på torsdag. Och så smart som jag är började jag träna idag. Men överaskande nog så kunde jag med än 3/4 delar av instuderingfrågorna samt alla studieuppgifter. Så det var inte så svårt i alla fall! Men jag behöver fortfarande öva minst en till tre gånger per dag har jag nu bestämmt.

Nu känns det som att detta inlägg börjar bli liiite långt, dags att avrunda!
Ha en toppenkväll!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0