update

Hej och godmorgon!
Det är inte så fint väder ute, men det göra ingenting! Dagen kommer bli så bra ändå =)

Igår kväll var jag med tjejorna hos Olivia Bergmans mamam och hade en helt vanlig tjejmidda. Vi badade i hennes varma pool (fast inte jag för jag har lingonvecka och så hade jag glömt kläder thaha!) sen grilade vi gott kött och korvar, sen därefter blev det filmmys och skratt och tillslut lite brotting på studsmattan och glass & kolasås som efterätt. Mycket rolig kväll alltså. Fina bilder också, men de dyker upp på bloggen senare. För jag är en av de typ två personerna av nio som inte tog några bilder haha. Smaart Bea.
Vi kom sedan hem ganska sent, runt ett, halv två till och med. Så det blev snabbt in i huset och tvätta sig sen fick man sig en litet godnattprat med älsklingen innan det var dags för att somna in för natten. Mysssiiigt!

Idag vet jag inte vad som händer riktigt, jag är sugen på att åka och shoppa lite badkläder samt något fint linne men man vet inte om mamma vill följa med eller om linnea vill. Annars ska man spackla rummet och böra måla om mina fula guuuula väggar och sen plugga lite. Eller Plugga måste jag göra i vilket fall som helst. Jag är ganska efter med So Arbetet.

Sen iväll får man se vad som händer. De flesta av tjejorna ska på Glub Glamor, så ja har igen att vara med haha. Kan nog vara skönt att få vara hemma lite, ska upp tidigt i morgon och hjälpa Johan att flytta. Så det blir nog inte så sen kväll i alla fall.

Nej nu börjar detta inlägg bli ganska långt. Så det får räcka tills vidare!
Hörs senare om hur jag gör
pusspuss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0