Träning på stadshagen

Hej alla!
Sorry för den dåliga uppdateringen i går och i dag, men med andra ord. Jag har inte haft tid. Det är mycket nu med nationella, och alla dessa prov och läxor som ska fixas innan avstningen, men jag lovar, det kommer bli bättre till helgen!
Idag var laget på Stadshagen och körde hinderbana, (militärhinderbana!) Det var verkligen ingen lek, jag har ont i hela kroppen haha. Och i morgon ska vi köra brottning, och då menar jag riktigt brottning med en brottare, det kommer sluta dåligt säger jag bara :D
Men kul ska det bli!

Nej nu väntar sängen, bästa sättet för kroppen att återhämta sig är genom sömn. Det är just vad jag ska göra. Få lite skönhetssömn haha

natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0