Valborg!*

Skoldagen började med att vi hade Spexfoto, och vårat tema var då Sagotema som jags a i ett tidigare inlägg. Men det var inte så många som höll till det, kan förstå dom. Det var inte så lätt att hitta kläder må jag säga. Även om det var JAG som komm på temat...
Sen fortsatte allting som vanligt, lite dåligt eftersom det var valborg och allt. Många andra skolor fick sluta tidigare men inte vi nä.
Sen efter skolan drog jag hem till shophie och chilla ett tag med henne. Vi kollade film, åt en underbart god midda och sen spelade några X omgångar Fia Med Knuff. Hon vann...
Efter det drog vi till en minibrasa och fick tända på den, men då sprang det ut en massa möss från alla grenar och buskar. stackarna! De hade säkert sitt bo där eller ungar som brann inne. Hade faktiskt lite skuldkänslor där ...

Sen drog vi till den riktiga brasan i Ekebyhov, men den var nästan nerbrunnen när vi kom dit. Där mötte vi alla tjejerna och även älskling och hans kompisar. Vi alla tog en långpromenad till Södran och satt där och grilla.
Vi halv tolv började jag, johan, Julia och erik gå hemmåt och sen mötte jag pappa runt halv två för han hade varit föräldravandrare.

Det var min dag det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0