TISDAG

Hej!
Sitter nu vid datorn och slappar lite innan det är dags att börja plugga lite. Måste göra klart Amor de Beatriz innan det är dags för träning klockan sex. Sen ska jag även hinna måla klart mitt arbete i bilden så man har det gjort.
Vilken tur då att man fick sluta tidigare än väntat i dag, vi skulle egentligen haft lite filmmys på eftermiddan med alla niorna, men det blev inget med det.

Jag fick även veta idag att jag hade fått MVG på mitt no prov som jag hade för någon vecka sedan och att jag kommer få MVG som slutbetyg i antingen Teknig eller Fysik. Men min lärare Peo sa att jag kanske får MVG i båda ämnerna. Så jag håller verkligen tummarna! Men som det ser ut nu så har jag ett MVG klappart och klart. Haha väntar bara på det andra ;)

Nej nu ska jag lyssna på The name of love med Magnus Bäcklund och göra Amor de Mig. Så vi hörs sen när jag är klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0