The day

Det är då söndag allihopp! Inte den bästa dagen på veckan precis, men den funkar bra som plugg och chill dagar.
så idag ska jag fortsätta skriva på min So-fördjupning och sen får man se vad som händer, kanske ringer Johan eller något. Och om några minuter kommer jessica förbi och vi ska gå en promenad. Skönt att få slippa detta dårhus. Igår insåg jag en sak med min familj, och det är verkligen inget posetivt. Usch vad jag hatar den! Det är därför det är så skönt att vara hemma hos Johan och vara med honom, där är allt så normalt och lugnt. I LOVE IT! Men här är det alltid kaos och skit allting, gud vad jag längtar till när jag flyttar hemmifrån....

Men nu ska jag fixa mig lite snabbt, så vi hörs mer senare när ja är på humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0