sommarsöndag

Hej och godag!
Har nyss kommit hem från Ekerö, har varit en mycket fartfylld dag!

Imorse var det tidig uppstigning för att hjälpa mamma med loppis i Ekebyhovsparken, där var vi i ca fyra timmar i stekande sol. Det var verkligen så sjukt varmt att jag höll på att dö.
Sen efter det smsade jag upp johan på att bada vid lundhagen vilket kan självklart ställde upp på. Härligt med sommarens första dopp! Det var lite kallt, men det kunde man stå ut med. Där var vi i kanske två timmar och bara chillade, solade och myste. Sen gick vi hem till honom och åt glass haha. Vid 6 tiden åkte jag hem och sa hejdå till min kära mormor och jan. De åker nämnlgen i morgon bitti så jag hinner inte träffa dom någe mer :(

Och nu väntar jag på att pappa och eva ska komma hem från sin härliga promenad ute i skogen, samtidgt som jag måste sitta här hemma i skuggan, har bränt mig så himla mycket idag. Över axlarna och armarna så det svider som faaan säger jag bara,  Inte roligt nu när man vill skapa lite bränna och kunna vara ute i solen...

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0