sommarplaner

tjenamors!
Är hemma från tråningen, eller det har jag varit ett tag nu. Riktigt skönt! Har inte tränat på veckor så jag har känt mig lite nere, men efter dagens träning mår jag typ bättre än någonsin! Verkade som att jag behövde träna . Jag fick nyss ett sms om att sommarjobba på Solviksbadet i sommar. Det är då INTE ett badhus utan ett träningscenter som ligger vid stranden i bromma med en minigolfbana och lite annat smått och gott. Självklart ett cafe då också om man känner för en fika :)
Så om jag har tur kan jag jobba där i sommar i ca fyra veckor direkt efter skolan, skulle sitta fint med lite cash när man ska till Polen och kanske Turkiet med flera. Najs najs!

Nej nu börjar klockan bli mycket och ja måste hinna välja kläder till i morgon och även duscha innan mitt älskade pogram Desperate Houswifes börjar.
Så vi hörs i morgon mina änglar!
Sov gott och njut av natten, (och den härliga sovmorgonen) det ska jag göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0