sommarplaner

Just nu håller jag och Johan på att planera sommaren. Vi båda ska sommarjobba de fyra första veckorna så de går bort på en gång. Sen därefter, vecka 29 ska han följa med mig ner till Polen där vi ska tillbringa tiden med pappa & Ewa och Lovisa. Vi ska vara där en hel vecka och bara slappa m.m. Ska bli så sjukt mysigt! Att gå långa promenader längs stränderna, bada varje dag i det tråpiskt-linande vattnet och shoppa som galningar. Gaah, i can´t wait!

Sen veckan efter det ska bara jag och Johan ut och tälta i några dagar på en ö, och så ska vi låna hans kusins båt och bara chilla ännu mera. Gud vad denna sommar kommer bli bra! Och speciellt när älskling är med mig den mesta utav tiden <3

Tänkt, det är bara tre veckor kvaaar!
Om tre veckor är betygen satta, vi har haft bal, det har varit skolavslutning, det är inge mer tappström för min del och sen börjar livet om på nytt känns det som. Gud kan det bli bättre?

Jag vill ha sommar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0