sista dagen på veckan, sen blir det paartyy

Åh vad skönt att det äntligen är fredag och snart kan helgens aktiviteter köra igång! Har längtat hela veckan efter att få sova ut och bara ta det lugnt.

Igår hade vi då idrottsdag halva dagen, asså vem fan kommer på att lägga den på en förmidda så man ska komma tillbaka till skolan sen och stanna till fyra tiden ?! Det är helt jävla idiotiskt....
Jag var verkligen så trött efter lunchen så jag somnade i matsalen haha. Finns en bild på bergmans blogg, länken finns längre ner i bloggen :)
Sen direkt efter skulle man ha Biologi-labb Nationella och ut och springa igen!!!!! Usch vad jag hatade den dagen...

Men i da är det en ny dag och jag är pigg typ fast har ont överallt haha.
Men jag hör av mig senare för dagens planer.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0