Nu böjar ledigheten

Tjenare!
Äntligen är skolan slut för idag och nu börjar alltså den fyra dagars långa ledigheten whoho!
Men bara för att det är ledigt blir det ingen vila här nej. Jag måste skriva på mitt So arbete under helgen så att dator delen blir klar. Haha jag har delat in uppgiften i två delar, datordelen och kartboksdelen. Ni förstår säkert hur jag menar med detta. Att det som är datordelen kan jag göra hemma mendan den andra får man göra i skolan för det är där det finns kartböcker.

Om en halvtimme kommer Johan hit och ska mysa med mig resten av kvällen/ natten haha. Sen så får vi se hur det blir ivkäll om vi går ut eller något sådant. Får se får se =)
Nu ska jag fixa lite på rummet det sista sen är det bara att vänta på älsklingen.

puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0