Nu är jag tillbaka!

Hej mina kära vänner!
Nu har jag äntligen tid för att sitta vid datorn och inte tänka på en massa plugg. För idag gjorde jag mitt sista prov i 9an, asså fatta vad tiden går fort. Om en och en halv vecka är grundskolan avslutat, man ska säga hejdå till mina älskade klasskamrater och man får börja om från början och få ett nytt liv. Det är ganska stort detta. Men samtidigt längar jag som fan!

Andledningen också till att jag varit borta är att jag och klassen har varit på klassresa i Oxelesund. Det var bara så sjukt roligt! Jag tänker inte gå igenom detaljvis vad vi gjorde men vi åkte i en stor buss dit som stog ca 2 timmar, sen var vi inne på BodaBorg och körde en massa banor hela dagen och lite på kvällen också innan innnan vi drog ut och spelade fotboll. Sen fick vi veta att det var där vi också skulle sova, så vi fick ha egna rum och bo på ett vandrarhem i huset. Då blev det såklart en massa bus på kvällen och natten, var ute och träffade poliser bland annat haha. Sen somnade de flesta när vi kom tillbaka vid halv tre, men andra somnade inte fören fyra kanske hah.

Dagen efter åkte vi till en camping som tillhörde BodaBorg också. Där åkte vi bananbåt och bastade, åt lunh och sedan fick vi gå in på deras "spökvind" Och då tänker man säkert, fan vad töntigt! Men det var super äckligt läskigt! Tillcohmed killarna sprang ner från trappan skrikande haha.
Sen var det dags att åka hem. Ja en helt lyckad klassresa!

Bjuder på några bilder såklart också.
bussresan dit :)



snack och godis


Tjejernas sovrum, fast killarna kom in ändå


klassen är ute på hyss


gangsters ;)


snacka om att alla var taggade, vi skrek tillochmed när vi stod stilla vid bryggan XD


nu åker vi!


Bastu :)


 killarna ville testa typ det finska sättet att basta med björris haha XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0