Mom am home!



Skönt att vara hemma igen, har redan hunnit duscha och smörja in benen med den goda bodylotion från DKNY med äppellukt, min favorit! Fick med den när jag fick parfymen i julklapp.
Och nu sitter man här, fräschare än förut och bara slappar helt enkelt. Ska berätta lite om helgen tänkte jag och sen kommer bilder på mina små köp.

Mötte upp Julia, Minna och Emelie på bussen på väg mot stan och sen gick vi runt där, Alla fyra. Jag skulle lämna tillbaka ett par skor som jag hade fått tidigare av mormor och sen byta till ett par nya samt göra lite andra små saker, som exempel köpa nya underkläder hihi.
Minna skulle köpa present till sin syster, Emelie skulle kolla på balklänning och Julia skulle bara hänga med och vara med oss. Det var verkligen supermysigt! Jag brukar vanligtsvis åka in ensam för det är lättare att shoppa i sin egna takt och så, men igår var det härligt med lite sällskap.

Kom hem sen runt sex tiden, så vi hade varit borta ganska länge om vi åkte in vid tolv.
Sen åt jag lite snabbt och sedan gick hem till Johan. Vi gick sedan ut rätt snabbt igen och spenderade kvällen med Emelie, Minna, Julia, Erik T, Emma och Olivia vid Närlundabadet. sen drog hem vid tolv tiden. Därefter väntade en skräckfilm som Johan hade hyrt, usch den var verkligen jätte äcklig! Fast som tur var kunde jag sova sen i alla fall, även om det inte blev fören halv tre hehe.

Mer kommer senare!
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Julia

ET come home!!

hahaha

2009-05-10 @ 20:15:42
URL: http://tresfresas.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha stackars Erik som fick heta så! XD

2009-05-12 @ 21:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0