jag går snart i taket!

Dog hon verkligen? Asså är det på riktigt? Jag får inte fram några ord. DesperateHouswifes kommer inte bli desamma nu när Edie Britt inte längre finns med och kan bitcha till sig. Men ett bra avsnitt vare, mycket värt att titta på! Som alla gånger haha ;)

för ca två timmar sen kom jag hem från träningen som var vid brostugan. Det  var riktigt roligt asså! Men jag har troligvis en massa fästingar överallt nu eftersom vi sprang i högt gräs och annat skit. Bajs jag verkligen hatar fetingar... har haft tillräckligt i mina yngre dagar!

Nu är det dags att börja förbereda sig för sängen, men först ska man städa rummet inför imorgon när Johan kommer hit och sover samt att göra en snygg fransk manikyr på naglarna, gahh har längtat faktiskt på att få ett par riktigt snygga nagkar.

Godnatt mina små jordgubbar. Ses i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0