Hemkomst och frustration

Hejsan alla "glada"
Jag är då inte glad, jag är sjuk irriterad! Vill ni veta varför? Det kan ni nog lista ut även om jag inte säger något. Det är bara att titta på min bloggs header...
Asså visst är den sjuk ful?! Den är inte personlig, snygg eller bra på något sätt! En enkel mall från blogg.se bara. Och eftersom jag haft denna blogg i snart 1½ år kände jag att det var dags att fixa den en gång för alla. Men alltid när jag frågar andra om hur de gör får jag samma svar om och om igen.  "använd designadinblogg.se" Men jag fattar inte ett skit på den hemsidan! Så då är det ju inte så enkelt...
De vill också helst att man ska kunna fixa och trixa i photoshop, vilket jag turligt nog har. Men jag fattar ingenting där heller, även om det är på svenska hehe.

Så snäälla hjälp mig att göra denna sjukt fula blogg till ett mästervärk!
Jag behöver enkla tips och förklaringar hur man fixar den :)

puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0