Helgen

Hej sunshines
!
Idag är det dock ingen vidare väder, men det gör inget! Jag är skitglad ändå.
Förlåt för den dåliga uppdateringen, har inte haft tid att skriva något, eller jo igår hade jag en stund vid datan. Men då glömde jag helt bort bloggen. Hemskt va?
Jag satt fastklistrad vid Photoshop som jag har börjat lära mig nu, jippie! Det är superkul när jag kan göra bilden så som jag alltid vela att den ska se ut. Happy face!

Igår va jag, Julia, Minna och Emelie hos minna och myste med godis och musik. Det pratades och hade allmänt trevligt. Vid halt tio tiden drog vi ut för att träffa Ekebyhovspojkarna, dvs älsklings Johan och gänget :)
Vi åkte moppe, pratade och gick långa promenader tillsammans. Mycket trevligt, men vädret var inte på vår sida, utan det började ösregna så alla blev jätte blöta haha!

Sen slutade det med att Julia sov över hos mig i min supermysiga och stora säng hihi. Och nu har vi redan hunnit äta frukost och så. Om en stund ska vi dra in till stan på några ärenden med minna och Emelie igen och sen på kvällen ska jag sova hos Johan :)

Ja det är min lördag det, kommer nog inte uppdatera någe mer i dag, så detta får räcka så länge.
Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0