Gör inte som jag lovar

Det blev tydligen inget inlägg igår kväll, var så sjukt trött efter en tröttsam dag haha. Sen slutade jag framför tvn där den sjuuukt braiga filmen Deja Vu va. Gud vad spännande, jag satt som fastklistrad på tv rutan haha. Ett lite olyckligt slut blev det dock, ni som sett den vet nog.

Just nu är det då Måndag, usch usch! Verkligen hatar måndagar, speciellt när den är molnig och regnig. Sånt vill vi inte ha! Vi vill ha sol och sommar, då kan man faktiskt stå ut med en måndag.
Nu är man även i datasalen på ett eva-pass, men kan knappt få något gjort. Det är så snuskigt kallt här inne för det blåser kallt från ventilationen så jag har helt blåa fingrar med ingen känsel i, inte soligt alls! Jag som verkligen behövde jobba med mitt So-land Marocko som ska vara klart nästa vecka. Det ser ut som det blir en hel del hemjobb trotts allt...

Nej nu är eva-passet slut så nu ska jag ha Matte och sen lunch.
Efter skolan kommer johan hem till mig och ska mysa lite, vi hörs efter det någon gång!

Puss

Kommentarer
Postat av: Julia

vadå man trodde ju att filmen slutade olyckligt men det gör den ju inte :P

2009-05-18 @ 23:19:34
URL: http://tresfresas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0