Godmorgon!

Det är strålande väder ute och detta kommer bli en sån bra dag!
Det är alltså Onsdag ( bästa dagen på skoldagarna ) och det betyder att man slutar tidigt och börjar sent, najs va?
Och min första "lektion" ska lagrådet ner till centrum och fika som en avslutning på året. Ska bli mumsigt, sen är det spanska och So och därefter slutar vi. Johan kommer även hem hit vid fem och sen sover här inatt. Bajs vad jag har längtat efter honom, även om det var två dagar sen vi sågs XD

Nu ska jag måla mina fula tånaglar så de blir rööda och fina, samt att måla klart mina fingernaglar så de också blir lite småfina. så vi hörs när jag kommit hem från skolan!

Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0