En tröttsam söndag

godmorgon!
Ni tycker säkert jag är lite småkonstig och undrar säkert varför jag säger godmorgon när klockan är halv fyra. Men grejen är att jag vaknade inte för så länge sedan hehe. Det blev en sen natt i går...

Det var inte heller så mycket till barnvakt man skulle vara, hans föräldrar kom hem vid åtta tiden och sen drog jag och johan ut iprincip. Vi träffade Tom, Viktor och Manno vid centrum och sedan chillade runt på Ekerö. Slutade senda vid fridtidsgåden där Johan och några andra var med på V-boll. Orkar inte förklara hur man spelar det XD Men det var sjukt roligt att se på, alla ramlade och missade bollen hela tiden haha!

Sen drog vi hem till johan för att hämta mina saker, men då hann jag inte med mim buss som gick halv tolv. Då fick vi vänta i en timme tills nästa skulle gå, men då somnade vi i stället och vaknade exakt när den gick. Då var vi tvugna att vänta yterliggare en timme. Så jag var hemma runt 2 tiden.

Sen nu idag har jag bara sovit och vilat ut för att sedan sätta mig ner och plugga på preteritum i spanska som vi har prov på i morgon. Det är ganska enkelt när man lärt sig det, men jag kan bara inté vad verben heter. Men när jag gör det så sitter allt galant!

Nu ska jag gå, så vi hörs senare i kväll!
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0