Det blev en lång dag/kväll

Hej nu är jag äntligen tillbaka!
Förlåt att det tog sin tid men det var verkligen fullt upp hela dagen och kvällen.
Jag gick över till Johan vid halv nio och sen flyttade vi möbler iprincip hela dagen, åt lunch och fikade minst 5 gånger under dagen haha :) Det är bara för hans söta farmor gillade att fika sa Johan hihi. Så det betyder då alltså att hans släkt var där så det var kul att få träffa dom!

Sen åt vi midda och allting innan vi drog ut och träffade några kompisar nere vid kanalen, men där kom det  fler personer som inte jag tycker om så vi drog därifrån och sen träffade Julia, Emelie, Olivia B och Erik :)
Vi gick en långpromenad till stranden och sen gick *Johan och jag hem för att kolla på film en liten stund innan jag gick hem.

Det var min otroligt roliga dag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0