Dagens planer

Hej min älsklingar!
Nu är allting bättre, jag är inte ledsen längre för den där mardrömmen jag hade i morse, men det tog några timmar att inse at det var inte på riktigt. Men nu är allt bra igen!

Idag ska jag vara med familjen på eftermiddan och antingen cykla och fika någonstans eller så skulle vi typ till något shoppingcenter och kolla lite i affärer och sånt. Ska bli mysigt!  Det är som förra gången när vi var ute och cyklade i det härliga vädret.

Sen runt fyra tiden ska jag dra mit ut mot ekerö igen för att sitta barnvakt med johan åt hans små kusiner, det ska bli roligt  också! Kul att få träffa hans släkt lite hehe.

Men just nu är det lite småråkigt, det känns som om dagen går ganska långsamt tack var att jag gick upp så tidigt i morse. Men det blir nog bättre när pappa kommer hem från sin massage, fett lyxigt!
Jag har också ett presentkort på massage och ansiktsbehandling som jag fick i julklapp men fortfarande inte använt?! Det är nog för att jag gillar känslan att veta att jag kan gå på massage när jag vill, så det är nog därför jag inte villl använda det ännu haha :)

Nej nu ska jag fortsätta och röja lite här hemma.
Puss pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0