blondish?

Måste bara fråga er lite snabbt;
Många vet att jag är ganska blond, speciellt när det är sommar eller om jag hjälpt det lite på traven med blondering.
Men just nu så har jag ganska mörk utväxt från vintern och har därför inte färgat på ett tag. Dvs så har jag min naturliga blonda färg.
Ni som känner mig och ser mig rätt ofta, det är er jag frågar främst!
Ska jag färga det blont så allt är jämnblond som jag hade förut och låta det naturliga håret växa ut?

Svar behövs inom kort!
Det är skolbalen jag syftar på ;)

Kommentarer
Postat av: Mu

Hej svejs, jag tycker att du är så snygg när håret är mörkt i topparna, det blir så snygg skiftning då.

Kram Mu

2009-05-05 @ 22:49:10
Postat av: alexxo

tja!

du ser jätte bra ut med det du har nu;)

ha det så bra puss... Alex

2009-05-06 @ 09:03:52
URL: http://kittyalexia
Postat av: Anonym

jag tycker båda är fiint, men det ser mer naturligt ut då du inte färgat det på ett tag.. tyecker jag i alla fall :)

2009-05-06 @ 20:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0