bajs, jag glömmde böckerna!

Satan i gatan!
Jag glömde mina spanska böcker i skåpet. Det var inte så bra, jag kunde jobbat med Amor de Beatriz. Ett häfte på spanska som ska vara klart nästa vecka. INTE BRA! Och just nu som jag verkligen har tid för att plugga och sånt.
Egentligen borde jag jobba med So eftersom det är det som jag inte kommit långt på alls. Men det är svårt när man inte vet var man ska leta efter faktan samt att mamma inte är hemma och kan hjälpa mig. (de är på circus haha!)

Johan va här för en liten stund sedan, men gick ganska snabbt igen, han var tvungen att gå hem och äta midda. Vi sov iprincip bara, vilket var lite småträkigt. Men det gör inget för vi kommer ses mycket mer i morgon och på Onsdag när han ska sova här.

tråkigt inlägg?
håller med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0