At Julias place(igår)

Hej hopp kära läsare!
Sitter för tillfället hos julia och väntar på att hon ska äta klart sin mat så vi kan se på Robbinsonfinalen och kanske spela lite mariokart senare, skulle verkligen sitta finfint!

igår var jag och min älskade pojkvän barnvakt åt min lillasyster, vi myste och kollade film hela kvällen innan det var dags att krypa tillsäng, så han sov hos mig då såklart.
Sen idag gick vi upp skapligt tidigt och åt en god härlig frukost på balkongen med värme och solljus runt om oss. Vi ett tiden drog jag till solna för att shoppa med min mormor som är här på besök och mamma. Tyvär blev det inget men ska dit senare i veckan,tittade mest ut en massa saker jag ville ha idag så man kan klura på vad man ska köpa haha.

Johan och Erik är på väg hit så det ska bli roligt att få spela en omång mot dom båda, men alla vet att jag och Julia är oslagbara!

You do my world, every single day! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0