AIK-Djurgården

Hej igen!
Har nyss varit på fridtidsgården med Johan och en massa andra för att kolla in den spännande matchen mellan AIK och Djurgården, vilket såklart slutade med seger åt oss (AIK) Det är alltid så mysig när de tar fram den stora skärmen i bollsalen så det blir som en biosalong. Då blir man mer taggad haha :)

Just nu är man hemma och allting, och äntligen har jag fyllt på mitt kontantkort! Skönt att kunna smsa hur mycket man vill igen utan att det kostar pengar. Att ha ett abodemang inom tre var ett helvete jag fick stå ut med i mer än två år. Vill aldrig mer uppleva det igen!

Och nu vet jag dock inte vad jag ska göra hehe. Det är då sovmorgon i morgon! Gud vad sköönt att få sova ut lite extra, eftersom de senaste tre tisdagarna som varit har vi haft nationella så man har inte kunnat ta ut något av det.
Men i morgon ska jag verkligen njuta haha :)

Nu väntar rummet på att bli städat, så vi hörs i morgon bitti med ett inlägg förmodligen
Puss & godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0