Det bästa sättet att underhålla sig på under sommaren är...

....SHOPPING!

Tjenare!
Har nyss satt mig till rätta i datastolen och är redo för att blogga en stund. Är på riktigt blogg humör just nu så förvänta er många inlägg de kommande timmarna haha.

Som sagt, jag skulle in till stan med Linnea och köpa den där klänningen jag pratade om. Men den var inte så fin som den såg ut. Nej nej, det blev något annat köp istället. En söt liten topp, snyggt till jeans och leggings. 50 spän gick den på, helt värt det! Sen så köpte jag citronglass på det där ställer "som jag fortfarande inte kommer ihåg namnet på" så sjuuukt gott, förvänta er att se mig mycket där om kring i sommar, det är den godaste glassen i stan! 
Linnea köpte ett par glajjor, fast sådana som inte är helt randiga, utan bara upptill. Och när jag väl stod där och testade självför att hjälpa linnea välja färg så blev jag själv lite småkär i dom. Så jag ska köpa ett par röda eller blåa. De är verkligen supersöta! (JULIA, DU KOMMER FÖRSTÅ NÄR DU SER VÄLSER DOM) 

Dessutom märkte jag att det är jäääätte mycke rea just nu i alla affärer, så imorgon väntar ännu ett besök in mot stan. Och då blir det förhoppningsvis lite mer shopping. Men tyvär kommer ni inte få se de fören i morgon. Jag har inte installerat kameran i dena dator så det går inte att ladda in bilder från pappa. To bad 4 you :

Peace!


 

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja men de vet jag hur de ser ut och de är coola! bara det inte randiga utan glas.. usch. ryser

2009-06-18 @ 19:55:59
URL: http://tresfresas.blogg.se/
Postat av: Bea

haha jag håller med, de är så himla fula! Sen så ser ma inget i dom så varför ska man ha dom då liksom? :)

2009-06-18 @ 20:15:23
URL: http://beatricew.blogg.se/
Postat av: Julia

TACK GODE GUD FÖR DET!

Du stoppade henne :D

2009-06-23 @ 00:20:25
URL: http://tresfresas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0