Update

Hej gott folk!
Ni undrar säkert vart jag tog vägen där ett tag, men nu är jag tillbaka! Back on track you know....
De två senaste dagarna har varit helt toppen!
Skara sommarland var sjukt roligt och man lärde känna lite nya personer på vägen dessutom. Mcket trevligt. Men det enda dåliga med resan var att bussresan dit och hem tog sammanlagt 10 timmar! Alltså 5 timmar dit och 5 timmar tillbaka. Inte roligt ett dugg! Jag verkligen hatar långa bussresor eller bilresor, man blir så sjukt rastlös...

Igår var det också mycket trevligt och roligt.
Jag åt lunch med Johan inne i stan på ett mysigt café och sen åkte jag och shoppade lite. Köpte bland annat jeansleggings som sägs vara så populära till ett jätte bra pris på Ginatricot. Det är ganska mycket rea ute nu som ni säkert har märkt. Så de tog jag hem för bara 98 spän. Sen så köpte jag även ett nyaa vitt långt linne, (ni som känner mig väl vet att jag alltid har ett långt vitt långt linne haha) för bara 49 kr och sen ett rosa sommrigt linne på H&M för 79 kr.
Sen på eftermiddan kom Johan hem till mig och lovisa och vi gick sedan ner till straden och badade lite.

Sen på kvällen mötte jag upp Minna och Olivia B, vi gick till Centum för att köpa lite glass och sedan gick vi hem till Olivia för att titta på filmen Mirrors, haha tjenerna var verkligen superrädda, men det var inte jag för att jag har sett den några gånger haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0