Tre små år kvar

Nej nu vill jag inte se mera studentfiranden, jag blir så sugen själv haha. Tänkt, om tre/fyra år kommer det vara jag som har en vit hatt som det står Student 2012. Jag kan knappt bärga mig!!
Det ska bli så skönt nu att komma bort från Ekerö ett tag och få börja om på nytt, ny skola, nya vänner, ny framtid, ja allt helt enkelt. Kommer bli så sjukt sköööönt!
För ett tag sedan så tvekade jag ganska mycket på gymnasiet, att jag skulle ens tycka det var roligt och allt det dära. Men nu längtar jag verkligen. Och eftersom jag har valt Solna Gymnasium så kommer jag ha samsam *slach* handboll, vilket betyder att jag kommer att få träna flera gånger i veckan vilket jag älskar! Så mina tre år jag har framför mig, det är bara att rusa fram och ta dem!

Emelies student utspring som jag var på i dag var i Thorillsplan. Det var sjukt mycket folk så man knappt kunde komma så långt fram som typ 20 meter från att de sprang ut. Men roligt att se de lyckliga studenterna. Emelie var jättefin i sin klänning och hatt :) Jag hörde även att  Olivia O skulle vara där och ta emot sin pojkvän som även tog studenten, men tyvär så stötte vi inte på varandra. Ska bli roligt sen när min älskling ska börja där med, det såg ut att vara en bra skola (från utsidan haha)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0