Träningsdags!

Usch vad tråkigt jag har!
Jag är verkligen en såndär typisk person som lätt blir rastlös om jag inte vet vad jag har för planerat eller om jag inte vet överhvudtaget vad jag ska göra. Thats life i guess.
Men som jag vet nu i alla fall så ska jag snart traska vidare till träningen för att spela lite handboll i regn, inte så mysigt men det är bättre än att vara hemma och slöa. Jag fick egentligen välja mellan att fortsätta gå på Emelies studentfirande eller träna, men eftersom det blev en sen kväll i går och att jag måste träna upp mig för eken nästa vecka så var det faktiskt inte så svårt val. Ni kanske tycker jag är galen, men jag verkar vara på "galen humör" då vet man aldrig vad som kan hända haha.

hur som, om ca en timme drar jag i alla fall. Ingen Julia eller Emma ska med för de är på klassresa på Gotland. Så det  blir kanske lite smått träkigt, men jag har de andra busiga tjejerna kvar att leka med haha.
Dags att ta fram lite kläder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0