träning

Nu är jag äntligen hemma från skola, känns så meningslöst att gå i skolan när det inte finns något att göra. Men om de kan ändra betygen så kan de väl.....
Idag hade vi i lagrådet fixat en myseftermidda med film och popcorn. Så jag och Minna från min klass OFFRADE en sovmorgon för att gå upp och poppa popcorn i ca två timmar, men jag ska inte tjata. Det var faktiskt ganska roligt XD
Men det tråkiga när man ställer upp för de andra eleverna är väl att de skulle självklart ha popkrig så vi fick stana kvar extralänge och städa upp allting... typiskt!

Idag är det träning, är riktigt taggad! Men det finns bara ett problem. Vädret...
Varför ska det regna på just mina träningsdagar?! Det är verkligen hopplöst. Men det är bara att bita i det sura äpplet och ladda upp med extra varma kläder antar jag...

återkommer senare!

Kommentarer
Postat av: Julia

TÄVLINGSDAGS!

Spana in bloggen vår och försök komma på vilken låt och artist vi letar efter.

Lycka till!

2009-06-02 @ 17:02:42
URL: http://tresfresas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0