tillbaka!

Vill ni veta något riktigt klantigt? Jag sa ju förut att jag skulle ta en massa foton med kameran, men just när vi är försenade och de har redan börjat utspringet så kommer jag på att jag GLÖMDE min kamera hemma.. SUCK! 
Så det blir tyvär inga bildern, men det var en mysig studentfest det var hemma hos dom. Mycket trevligt folk att snacka med. Plus att min kära kusin fick sig ett dopp ipoolen med sina finkläder på haha. Värt att se, synd för er ! 

Som sagt, jag kom nyss hem och snart väntar sängen. Ska fortsätta läsa första Twigligth boken som julia tjatade på att jag skulle göra eftersom böckerna är så mycket bättre än filmerna. Så jag ger bokdelen en chans denna gång också. 

I morgon är det ingen sovmorgon, snyft... Men det blir ändå ingen lång skoldaf eftersom min bonussyster Emelie tar studenten så jag ska åka och kolla på hennes utspring i alla fall, och då LOVAR jag er att jag tar med mig kameran :) 

Nej nu väntar sängen. Dags att sussa...
godnatt!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0