Stipendium 2009

På min skolavslutning så var jag av de två i årskurs nio som fick ett stipendium samt 500 kronor direkt i handen. Det känns verkligen helt underbart att jag ska få något så stort som detta. Det trodde jag verkligen inte. Så där satt jag, med ansiktet nerborrat i mobilen och skrek ett sms. Tänkte att såklart skulle inte jag få någonting så jag orkade inte bry mig. Men när de ropade upp mitt namn så stod allting helt stilla för en sekund. Jag upprepade namnet i huvudet och insåg tillslut att det är jag. Efter att tagit emot diplomet och pengarna satt jag mig igen mer tårar i ögonen. Det var inte sant!

På Stipendiumet står det som mottevering

"Du är engagerad i både skolarbetet och kamraterna. Du bidrar till en god stämnng genom att vara hjälpsam, positiv och empatisk"

Jag kommer faktiskt på två exempel som har att göra med kamraterna som visar på att jag är hjälpsam och är engagerad. Men de tänker jag inte säga något om ;)






Kommentarer
Postat av: Mu

Jag är så stolt över dig, lycka till i nya klassen.

2009-06-15 @ 20:09:23
Postat av: Anonym

Jag är så stolt över dig, lycka till i nya klassen.

Mu

2009-06-15 @ 20:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0