Sorry

Förlåt för en pissig uppdatering i dag. Tänkte blogga i går och berätta lite om vad som hänt, men jag var så fruktansvärt trött! Fick jobba från 9.15-19.00 i går och sen drog jag iväg och tog ett dopp ned älsklingen, sen blev det inte mycket mer av kvällen.
Idag fick jag besked nu på morgonen att jag skulle jobba några timmar... suck. Jag som ville bada och baraa slappa i dag...
Sen får man se vad det blir av, om jag ska träffa minna och bada lite med henne eller om det blir något annat.
Så vi hörs mer senare i kväll om vad som händer!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mu

Bea, ungdomar under 18 år får INTE arbeta så många timmar. Har du fått anställningsbevis? Skriv noga upphur många timmar du arbetar så att du får betalt för allt slit.

Var rädd om dig, Mu

2009-06-29 @ 16:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0