Sommarlovet är på riktigt

Även om det har gått snart 5 dagar sen skolavslutningen var och man fick säga hejdå till alla klasskamrater så jag mitt huvud inte ställt in sig på att det är lov nu. Det kanske är det dumma vädret som har bidragit en stor del till detta men varför är det som om det är en lättelång helg bara?
Nej nu vill jag ha det fina vädret med sol och bad, jag vill ha de tunna kläderna på mig med söta sandaler till. Jag vill ha den härliga fågelkvittret som man hör genom fönstrerna när man vaknar. ( och inte mina små jävulska fåglar som piper dag ut och dag in, fast den lilla bäbisen låter väldigt sött faktiskt ^^) jag vill ha det varma vattnet så man man ta ett dopp både på dagen coh kvällen, jag vill ha de mysiga kvällarna vid stranden med alla kompisar och älsklingen. Jag vill kunna resa runt utan att känna att jag verkligen längtar att komma bort.

Ja det är mycket man vill. Hoppas den varma sommaren är på våg, jag orkar snart inte vänta längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0