sista dagen

Om någon timme ska jag till älsklingen och grilla. Kommer bli supermysigt! Lite tråkigt dock när vädret inte är på vår sida idag, men det har ryktats om att det ska bli finare i helgen och kanske lite varmare också. Sen får man se vad vi ska göra, om vi är hemma coh myser på våran 5 månaders dag eller om vi går ut och träffar kompisar. Det får vi komma fram till senare.

Idag var min allra sista skoldag på tappströmskolan, det känns helt förfärligt! Inge mer lektioner man kan klaga på, inga mer roligheter med klassen (som idag hahahha!) och inga mera faktastiska lärare som vi älskar. Nej nu är helt slut.
Jag får nästan tårar när jag tänker på det, sorgligt....
Men det var lite mysigt i dag i alla fall, vi fick glass som ett tack och hejdå på idrotten och sen så åt vi goda " bullar" på engelskan och bara myste. Men jag kan fortfarande inte förstå det! Jag kommer gråta floder på skolavslutningen och typ komma tillbaka till skolan varje vecka för att bara kolla hur det är med alla. haha ni tycker säkert man är helt weird. Men sån är jag :)

Nej nu ska jag packa lite grejer till ikväll och kanske titta lite mer på fågelbebisen!
Kommer förmoidligen inte blogga mer i dag och sen får jag se om jag har tid i morgon.
Så vi hörs när jag kommer tillbaka!

Pussar och kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0