Måndag

Godmorgon mina vänner!
Idag är det ännu en härlig dag med sol och värme, vilket betyder shopping haha!
Det blir jag, Minna, Emelie, Hanna och sophie som ska dra ut.
Sen om det blir lika varmt som det var igår så ska vi förmodligen dra till lundhagen för ett litet dopp i det friska vattnet, jag har verkligen fått upp ögonen för att bada redan nu. Men vem har inte det nu när det är så sjuk varmt?

Nu ska jag snart hoppa in i duchen och få i något i min lilla mage. Sen blir det kanske en film medans jag väntar på att de andra ska komma till brommaplan.

Puss och hej!
Saknar er redan mormor och jan :(

Kommentarer
Postat av: Mu

2009-06-01 @ 22:39:06
Postat av: Mu

Vi saknar dig också, blev det några inköp?

2009-06-01 @ 22:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0