Måndag

Hej igen!
Datorn krånglade i går kväll så jag får uppdatera nu lite snabbt innann skolan börjar hiih.

Som ni säkert kommer ihåg skulle jag till stan med mina kära vänner Julia, Minna, Emelie, Sara och Hanna. Vi var där ett ganska bra tag och gick runt i värmen, köptes en del från min och Minnas sida i alla fall haha.
Åkte hem runt halv fyra tiden och sen var det direkt iväg till nästa grej. Då åkte jag hem till Johan en stund och myste, sen drog vi ner till lundhagen för det var tänkt att vi skulle bada när det varit så vamrt. Men vattnet var svinkallt så det blev inget bad i alla fall. Lite senare ringer Julia och ber oss åka till Busviken istället, där mötte vi upp minna och emelie och sedan emma, sandra och olivia j. Några badade, och sen åt vi godis förståss och spelade spelet sanning eller konseknens. Ett tag där skrattade vi så mycket att man fick ont i magen XD

Två bilder från mina svå fynd i dag :)


 

Linne från GinaTricot 129:-
Shorts från VeroModa 159:-
Skor från DinSko 199:-



Kommentarer
Postat av: olivia

Så det var ni som tvingade minna att skicka det där läskiga smset till mig?! :-P

inte kul brudar... puss

2009-06-04 @ 15:42:55
URL: http://ojb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0