kväll med sol

Härligt att vädret håller i sig hela kvällen, skulle verkligen inte banga på att ta med sig lite fika och dra ner till en strand eller något och bara mysa. Men det var tydligen ingen som var så taggad på det som jag var. Det var pga alla myggorna sa dom. ÄSCH! Det är bara att stå ut, det kommer komma fler myggor i sommar så lika bra att passa på nu när de inte är så många :)

Men istället så lutar hållet mot att följa med Julia och Jojjo till kyrkan ett tag, träffa gamla vänner och bara ha lite småtrevligt. Jag tror nog att det blir så, har ändå inget annat för mig?
Men först måste jag städa lite i mitt lilla rum. Det ligger "knark högar" överallt. Fråga mig inte om utrycket. Det är min pappa som säger så hela tiden....

Aja, puss & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0