jag klarar snart inte mer...

Jobbade från 12-3, som jag sa tidigare. Helt värdelöst! Fick gå därifrån med sura läppar och svor för migsjälv. Hatar att jobba på solvik, inget att rekomendera...
Usch detta jobbande har gjort mig så sur och ledsen de sensaste dagarna. Tro inte att jag är mesig för att jag jobbar långa dagar och sånt, jag är faktiskt riktigt glad över att jag har ett sommarjobb. Men att det skulle vara såhär, jobbigt, tråkigt, slitsamt, förolämpande och frustrerande hade jag inte räknat med. Det har inte funnits någon rolig anledning till varför jag går dit,  eller jo lönen är alltid trevlig, men den räknas inte nu, utan jag suckar alltid och sen slingara iväg. Jag har heller inte kunnat äta lunch på två dagar nu på grund av all stress. och det gör ont i magen verkligen, och sen har jag inte ätit någon midda heller för den delen, har inte haft något aptit. Stressen har fortfarande funnits kvar i magen.
Jag kommer nog inte jobba kvar där länge till, stället verkligen bryter ner mig fysiskt och psykiskt....

café jobb är nog inte min grej. Och speciellt INTE på Solviksbadet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0