Inte ett öga tort

Jag har aldrig upplevt en sådan känsla förut som jag fick i dag när jag såg den helt underbara men otroligt sorliga filmen P.s. I love you.
Man kan säga att jag verkligen grät mig igenom hela filmen, för det fanns nästan aldrig några "gråtfria" scener. Antingen var det för sorgligt så man var tvungen att gråta eller så var allting så underbart romantiskt! Jag tror faktiskt inte att jag skulle klara av att se filmen igen, för då tänker jag bara på min älskade Johan. Och för er som har sett filmen förstår nog lite av vad jag menar för känsla när man är tillsammans med någon och är verkligen helt förälskad.
Så tips till er som INTE har sett den. SE FILMEN!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0