I knooow

Jag vet jag vet....
Förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag väntar på bilder från Balen så jag kan börja skriva från den dagen, men som ni ser så går det lite segt haha :)
Men dessa dagar har varit helt toppen! Balen var helt klart lyckad och ett minne för livet, och skolavslutningen var väl lite si och så. Jag vet inte vad jag ska säga om det faktiskt. Men det återkommer jag senare med när bilderna har dykt upp!

I morgon är det EKEN CUP! Är jag taggad eller? Har väntat som en tok på att den ska komma, har saknat att spela handboll så det verkligen kittlas i fingrarna. Men det betyder också att det är en MYCKET tidig morgon som väntar. Så detta inlägg blir inte långt. Sen så får jag be till gud ikväll att det inte spöregnar ute i morgon. Om det måste regna får det vara mycket lite. Men om det är spöregna. Usch vad deppig och otaggad jag kommer vara....

Vi får se hur allt går!
Nu väntar tänderna på att bli börstade och sen den varma sköna sängen

Puss & godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0