Hemkomst

Jag orkade inte åka hela vägen hem till mamma från Stan så jag landar hos pappa i stället. Men då får ni hålla ut angående bilderna. Dem finns bara på min dator hos mamma.

I söndags var jag bara hemma och slöade, gjorde inget vettigt faktiskt. Men om ni vill veta för något "vettigt"  jag gjorde så åkte jag och mamma till bromma center och köpte en locktång från Björn Axén, den sägs vara väldigt bra. Och sen så hittade jag ett par rosa söta små skor från Stadium, gissa vad de kostade!!! De låg på 50 spän. Det är ingenting!


Igår så åkte alla i niorna till Pölen för att ha lite små aktiviteter och bara mysa tillsammans. Men några i B -klassen (dvs jag och några andra) valde att cykla dit tillsammans med våran lärare Maria. Det var en sträcka på sammanlagt 5 mil som vi hade framför oss. Det tog ca 3 timmar dit, och då började alla andra som varit där ganska länge före oss att åka hem, så vi valde att inte stanna länge vi heller. (30 min) sen åkte vi tillbaka på ca två timmar. Ganska onödig cykeltur med tanke på vädret, det var ganska kallt och så blåste det hela tiden.
På eftermiddan åkte jag hem till Johan och myste, vi kollade en rulle och sen låg och myste. Sen strax innan jag gick så spelade vi båda The Sims haha. Vi har gjort jag och honom i spelet så vi turas om att spela hihi.

Idag så drog jag hem till Hanna på ett litet kalas, hon fyller år idag så det var tårta och lite annat smått och gott. Sen mötte vi upp resten av klassen och sen drog till Fridhemsplan för att spela Laserdown i 40 minuter. Det var riktigt roligt! Alla skrek som galningar. Sen blev det extra mycke spänning när man körde tjejerna mot killarna.
Och nu är man här. Trött och glad efter en rolig dag med klassen.

Tänk. I morgon är det BAL! BAL BAL BAL!!!!
Jag har längtat som en tok efter denna dag, tillochmed dagdrömt om hur allt ska vara, och nu ligger den dagen bara en dag ifrån!!! Shit det känns så overkligt. Hur man ska se ut får ni se om några dagar, jag ska inte ta några bilder innan själva balen så ni får vänta med det tills jag hunnit landa på jorden igen och sno lite bilder f¨rån familjens kamera.

Nej nu måste jag fixa lite saker här hemma.
återkommer senare i kväll!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0