helgens planer( så att ni vet )

I morgon (fredag) ska jag gå i skolan och bara lata mig för det mesta, det är ju inga nödändiga lektioner vi har eftersom det inte är några läxor kvar. Så det blir nog bara slappt slappt slappt...
Sen på eftermiddan/kvällen ska jag hem till Johan, vi ska fira våran 5 månaders dag med någon god efterätt och hyra film. Ska bli så mysigt så! Sen så sover jag över där. På lördagen pratades det om att Johans mamma, johan och jag skulle se den nya filmen Änglar och Demoner. Vi kanske är lite sent ute, men bättre sent än aldrig, right? Men jag får se om jag är där hela dagen eller om jag åker hem en snabbis emellan för att handla en locktång till balen med mamma och kanske ett par puddingar till skor att använda. You never know :) På söndag får man se vad som händer, det ryktas om fint väder så det kanske blir av att ligga och stcheka framför solen.

Ja det var det jag kom på som var värt att nämna i alla fall :)
Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0