Hejdå Julia

Usch tanken av att du ska vara ifrån mig i hela tre, nästan fyra veckor gör så att jag får rysningar och längtar efter dig redan nu. Tänk, förra sommaren så var vi med varandra så länge som du ska vara borta nu om inte mer. Ialla fall, det var en Julia & Bea sommar :)
Det är klart du kommer ha det mysigt och ha jättre roligt i USA, men vem hade du tänkt dig att jag ska leka med på dagarna här i kalla sverige? Nej nej, det känns så himla fel :(
Sen så åker jag och Johan till Polen den 12 Juli, och du komme hem den 14 var det va? Så det är alltså du som får vänta på att jag ska komma hem sen. Gud vad jag kommer krama om dig i timmar, du kommer inte kunna andas sen haha.

Jag vill bara att du ska veta att jag kommer sakna dig så otrolgt mycket och att jag älskar dig så himla mycket min bästa vän:)
Många pussar & kramar från din Bus-Bea <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaaaaw söt du är! :)

men vet du vad .. DET FINNS INTERNET HÄR!! :D:D:D:D:D:D <3<3<3<3<3<3

2009-06-21 @ 04:05:46
Postat av: Bea

haha vilken tuuuur! :D

<3<3<3<3<3<3<3<3<<3

2009-06-21 @ 21:11:44
URL: http://beatricew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0